Sabtu, Ogos 14, 2010

Agungan dari Dc










Award dari Dc
terima kasih kerana memberi
tanda persahabatan mula bersemi
mungkin jadi tradisi
pada bloggers yang muda mudi
anugerahkan award berpesta kini
namun terdetik juga di sudut hati
apa lah yang aku nak bagi
sehingga kini tercari cari

akhirnya aku terfikir
tak mahu tipu tak mahu mungkir
semua sahabat yang singgah meminggir
aku anugerahkan semua agungan
yang aku dapat dari teman
ambillah semua aku ikhlas kan
moga jadi kenang kenangan
bertambah berkat di bulan Ramadhan.....





~ amri abd rani ~

2 pemurah tinta:

Cik Jari berkata...

ingatlah kami sebagai teman bloggermu.....:))) moge ukhuwah ini berpanjangan & sama-sama dapat memberi kemanfaatan kepada orang lain...



:))Yang tua disanjungi,yg muda disayangi...hehe

Amri Rani berkata...

kerana Cik Jari dan semua blogger lah, Pakwi ada kat sini...klu x, dah lama bungkus...ckp sorang2 watpe....jgn salah faham, award ni Pakwi terima n Pakwi sematkan kat blog Pakwi...cuma saja nk hadiahkn pada blogger yg mungkin belum ada lagi....terima lah dr Pakwi, xde syarat apa2...amik je, n bgtau je, nti Pakwi brkunjung ke blog kamu....
sudi2kan lah deh....Pakwi serius ni, jgn pkir bukan2 deh...syg kamu semua....

Related Posts with Thumbnails
Kepunyaan amrirani. Dikuasakan oleh Blogger.